İyi akşamlar arkadaşlar , dogum yaptigimdan itibaren sütümü sağıp dolaba koymuştum fazla diye , ve bebegimde besin alerjisi olduğu için o sütleri veremiyorum 4 yaşında bir kızım var sizce o sütler heba olmasın diye kızıma verirsem bi sakıncası olur mu ?