Dmrcn Merhaba anneler🤗 0-12 ay Bebek zeka kartlarını kullanan var mı? Ne sıklıkta ve ne şekilde gösteriyorsunuz ve faydasını gördünüz mü? Bebeğim 4 aylık gecikmiş olabilir miyim 😌