deniz_s ben almadim arkadaslar hicbir sey suremiz gecti mi acaba 3 ayi gecti bir suresi var miydi nereye ne icin başvuruluyor calismayan anne icin bilgilendirir misiniz
elcn4139 deniz_s biz basvurduk ama almadim daha kac gunde aliniyor? süt parasi icinde basvurduk onuda vermediler
Morfrenk deniz_s e devletten ptt kurum ödemelerine bi gir adına yatan var mı bak bakalım, emzirme ödeneği yatmış olması lazım. Doğum parası için ilçendeki sosyal hizmetlere başvuracaksın
BusraAsel elcn4139 süt parası doğumdan 1 ay sonra ptt ye yatıyor ben mayıs 16 da dogum yaptım 5gün önce falan pttye yattı öyle aldım 230₺ yatıyor