Bebeğim 3 ay 22 günlük normalde hiç ağlayan bir bebek değildir ağlamaz yani hemde hiç maşallah diyelim neyse bugün havanın sıcaklığından mıdır nedendir bilmeme bi huysuz kucağımda hiç bir sorun yok ama uyutacağım zaman çıldırıyor etini koparıyorum sanki ve uyumuyor da birazda sanırım sıcaktan poposu değil ama pipisinin etrafı kızarmış duş da aldırdım rahatlasın diye krem sürdüm biraz hafifledi bide beslenmek istemiyor öyle çok fazla ancak uykuda besleyebiliyorum 😬 yine mi atak yoksa hava sıcakladı ondan mı