Mevakus6103 öyle birşey ise de korkma. Hayatımı hiç etkilemiyor ilaç vs hiç birşey kullanmamı gerektirmiyor. Doktora gittiğimde korkma çok önemsiz dedi, çoğu insanın kalbinde delik var, çoğusu bilmeden ölüyor otopside vs. Anlaşılıyor dedi. Ama sen yine de kalbine bir baktır. ( internetten belirtilerine bakabilirsin uğunma yazıyor canım)