Canım sürekli güncellemen gerek ayına sütünün durumuna göre ben 5 aylık oldum çok yorucu bişey kimse kafasına göre mama yapıp veremiyor bana sormadan her öğün her kilo alisinda guncelliyorum çünkü benim oğlum çok iştahlı doydugunda da bırakmıyor.Oglum şimdi çok severek emmiyor o yüzden ben şu an biraz zorla ,5er dk emziriyorum her bir göğsü ama sizin aylarda 20 dk bı meme 20 dk diğer meme emzirip mama yapıyordum kilo alımına bağlı olarak ayarlayabilirsiniz mamayı ittiriyor icmiyorsa o en güvenli sağlıklı kriter zaten o ml de devam edersiniz