Giizz Cotcos normal yaşantımıza devam ettik bir sıkıntı olmadı. Ameliyat olduğu gün sersemlik vardı biraz narkozdan dolayı o kadar. Gözünde bandaj sargı falan yoktu yani normal açıktı
Giizz tgba17 evet durmuştu bizim. Tüp gerekli o zaman sizinkine evet bizede demişti eğer geçmezse tüp takılır diye birde yaşı ilerledikçe dahada sertleşiyor o yüzden yaptığımız işlemin bir anlamı kalmıyor demişti
tgba17 Giizz simdi sizin disarida falanda hic akmiyormu gozu dolmuyormu hic kimisinin acilsada arada oluyormus yada disarida akiyormus ruzgar yada guneste o yuzden soruyorum
Mrybtl Pamugun_annesi evet bebeğimin sağ ve sol gözü iki ay arayla ilk çapaklanma daha sonrasında iltihap kaptı çok kötü iki gece geçirdim doktorumuzun tavsiyesi ile ilaç ve ılık sutla sürekli temizledim ve öyle geçti.
tgba17 tgba17 boyle cok sey sormus gibi oluyorum ama doktorunuz geri tikanma olasiligi var su kadar surede belli olur falan bisey demedimi