Aselinannesii6 Ya kızlarr bu sağ üstten çekiyoruzda prlaklık ses kısma falan çıkıyor ya kızım oraya bide ev diye bişey eklemiş nası silicen bilen varmıı üstüne basılı tutuyorum uygulamaya giriyor ev uygulaması 😀