Eğer bir hamilelik konusu varsa bebeginiz gayet uygun bir ayda daha erken dönemde hamile kalanlar var senin o konuda şansın daha fazla emin ol ve birde esinin istememesi seni üzmesin sonuçta bu bebeği tek başına yapmadın önlemini alsaymış ve emin ol doğduğu zaman çok çok sever sana moral olsun diye diyorum benimde kızım 20 aylık ve bugün hamile oldugumu öğrendim açıkçası isteyerek oldu ve benim 5 ay olmadi o zaman anladimki aslında olmadığı zaman insan anlıyor olsun istediğin zaman olmadığında daha çok istiyorsun. ne güzel rabbim aratmamis vermiş sana supriz olarak şükürki bir evlâdım daha var ama aylarca senelerce o bebeği isteyen birçok kişi var 😊