Buglemuygun Merhaba hanımlar bebeğim yirmi günlük havalar çok sıcak isilik olmayada başlamış uzun kollu mu gitdirmeliyim kısa kollu mu acil yardım
tazeaane Buglemuygun canım benim bebeğim de 20 günlük ama bende uzun kollu giydiriyorum üşür diye düşünüyorum
Mom095 Buglemuygun uzmanlar kendinizden 1 fazla giydirin diyolar tabi bu kış ayları için geçerli 🤓 bende geçen sene Haziran da doğum yaptım. Uzun kolluyu bırak klimalı odada yattı 🥰 Çok fazla sıcak olursa bu seferde isilik olur canım. Üşümz kısa kolluyla merak etme 🌸
Buglemuygun tazeaane bende öyle düşünüyordum ama isilik olmuş şimdi yarım kollu giydirdim ensesini kollarını ve bacaklarını kontrol ediyorum sıcak müslinle sardım 🥰
Buglemuygun Mom095 çok teşekkür ederim bende üşür öü diye tereddüt ettim ama evin içi bile şuan 30 derece isilik oldu zaten o yüzden kısa kollu giydirmeye karar verdim ☺️