Merhaba canımız annelerimiz,
Annelerden annelere bilgi aktarımı yapan bir platform olarak aşı deneyimlerine de yer vermek istedik.
Bu post sadece deneyimlerin aktarılması içindir. Sorulan sorulara ve aşı olmayan annelerimizin aşı hakkında olumlu/olumsuz düşüncelere yer verilmeyecektir. Yapılan yorumlar silinecektir.
Annelerimiz aşağıda sıraladığımız şekilde aşı deneyimlerini iletebilir. 🥰
💉 Aşıyı emzirme döneminde mi yaptırdınız?
💉 Hangi aşıyı oldunuz, neden?
💉 Aşı sonrası üzerinizde etkileri neler oldu?