Nohuuut ilk aldıgımız zamanlarda biz de çekinirdik ama hiç bi sorun yok hatta bebekte ona alışmış oluyor. Hatta dr umuz terli değilse cereyan, klima bişey yapmaz demişti. İstersen bebişi götürmeden bi yarım saat önce açarsın odaya getirdiğinde kapat. Ama buna bile gerek yok direk karşısında olmadıgı sürece sorun olmuyor canım. Bebeğim dogdugu zaman vardı şimdi 2 yasında ve klimadan dolayı hiç bu zamana kadar sorun yaşamadık.🌼