YgmrVrl Hanımlar iyi akşamlar, bebeğim 3 ay 10 günlük pipisinde kirecleme var çiş yapamio. Doktora götürdük açtı ama sünnet önerdi 2 temmuzda sünnet olacak ama şuan yine tıkanmış aglio çiş yapamio.😢 Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
leynanin_pembemantosuu YgmrVrl şuan ne yapabilirsiniz bilmiyorum ama bebeğimdede kireçlenme vardı tıkanmıştı acil ertesi gün eve çağırdık doktor temizledi sünnet etti sonra çok rahatladık çok şükür
Candy1907 YgmrVrl bizde de vardı, doktor sünnet derisini geriye itip açtı ve nemli bir bezle temizledi. Bana da sünnete kadar arada temizlememi söyledi. Sonra sünnet olduk kurtulduk. Siz de açıp temizleyin mutlaka
Sahraligunler YgmrVrl sünnet derisi dediğimiz yeri elinize azcik zeytinyağı sürüp yavaş yavaş ileri geri çevirin bir tanıdığım iki çocuğunda da vardı kesin çözümü sünnet ama suanlik da pili derisini hareket ettirmek rahatlatacaktır yine bir doktora mutlaka danışın
YgmrVrl leynanin_pembemantosuu bizede sünnet denildi evet ama maalesef yoğun olduğu için 2 temmuz beklioz şuan çok sıkıntı yasioz
YgmrVrl Sahraligunler öyle yapayım evet. Doktor zaten sünnet önerdi 2 temmuzu beklioz çok sıkıntı yasioz şuan 😢
YgmrVrl Candy1907 yikayp yağ da sürdük ileri geri ittirip yeni rahatladı gibi ama sünnet olmadan gecmeyecek belli😢 Allahım tüm cocuklarimiza şifalar versn inşallah
Candy1907 YgmrVrl hiç yağ sürme canım. Pipiyi itip nemli bezle içini temizle. En kalıcı çözüm olur. Böyle anlık rahatlar sadece. Amin inşallah canım 🙏