A_s_e_l bebeğiniz daha çok küçük zaten ilk 3 ay sizin kolunuzda yanınızda olmak ister. Kucağnızda olacak evet ayaküstü yemek yiyeceksiniz belli süre biraz daha büyüsün düzene girer . Destek alabilirseniz iyi olur ..
Ayrıca o damlaya gelince onu en erken bir yaşra kullanabilirsiniz ki o uyku yapmıyor kesintisiz sadece düzenli kullanımda , kullandıktan bir saat sonra uykuya geçiriyor