Kızlar bebeğim 6 ay 26 günlük. Her yerden tutunup kalkmaya çalışıyor kalkamayınca basıyor yaygarayı nasl ağlıyor çığlık kıyamet. Hep ayakta durmak istiyor koltuktan tutmamı istiyor sürekli. emzirirken bile tutunup benden kalkmaya çalışıyor. Hep bi tırmanma hali. uykuya dalamıyor resmen 3 saat sürüyor gece uykusuna dalması. sırf o hareketi yapacam diye. Öyle yaptırınca kahkahalar atıyor. Bu da bir süreç mi çok yoruldum ya. Ev hiç dağılmazdı bulaşığım kalmazdı hala bir ton işim var. bundan sonra böyle mi olacak 😂💆🏻♀️