Bebeğim Doğum kilosundan dolayı persentilde üstteydi ama az kilo almaya başladı ve muhtemelen 6ay takibinde beklenen kiloya erişemeyecek. Sağlık ocağındaki tartıya göre söylüyorum bunu. Doktor kontrolüne 5.ayda gidecektik ama şimdi gitmeli miyim? Mama vs başlar mı acaba