gencanne9 Dyldrm doğadan olanını kullanıyorum. sleepyle dönüşümlü kullanıyorum hangisini bulursam.gayet memnunum. sleepyden daha iyi bence hatta
Sirius-10 Doğadan kullanıyorum prima aktif bebek sürekli taşırıyordu ama doğadan külot bez kullanmaya başladım bir aydır hiç sızdırma yapmadı çok memnunum bu markadan devam etmeye karar verdim