mucizelerin_annesi Meyroo cnm daha küçük 8. Ay sonrası işimin önemini anliyo bebekler kendisini severken ismini daha fazla kullan birşey yoktur kuzucukda😍❤️
Dasbaby Meyroo valla maşallah benim bebeğim 5 aylıkta bakmaya başladı. Ama ben böyle mıc mıc ayyy aşkım oğlum gudu gudu vik vik sevmiyorum gayet karşımda büyük bi insan varmış gibi seviyorum. İsa nasılsın iyimisin annecim diye devam ediyorum. Konuşuyorum onunla. Dertleşiyoruz. Mur mır o bana bişeyler anlatmaya calışıyor ben ona. İnşallah senin yavrunda Bi an önce bakar 🤲🏻
rbndmrcn Meyroo göz teması var mı ismine bakıyor mu otizmde ilk iki temel ölçüt aslında bence bi süre izleyin başkaları da çağırsın belki size bakmıyordur sureklı gördüğü için,hala bakmıyorsa başka bi doktorla da görüşebilirsiniz önlem almak iyidir her zaman
haziranin25i Meyroo aşkım hayatım Birtanem derken şarkı gibi söylüyorum 😂 o yüzden onlara şarkı sanıp ses çıkartıyor 💚
mnnakanne Meyroo 11 aylıgız her sese bakıyo yepki veriyo ama iki aydır felan ismine bakıyo gülüyo bize doktora hiç sormadım ama sese tepki veriyosa normaldir
Mom097 8bucuk aylık hala cani isterse ismine bakiyor. Ondan da emin değilim belki de sese bakıyordur 😃