Meyroo Selam arkadaşlar. Bebeğim 7 aylık ismine tepki vermemesi normal mi bide cagirdigimizda bakmıyor 😟😔🤦
mucizelerin_annesi Meyroo işitme testiniz yapıldimi detaylara bakildimi ismine mi tepki vermiyo sesemi bu ikisinin arasında çok fark var eğer ismine vermiyorsa oğlum veya kızım diye seslenir e veriyorsa sıkıntı yok ama sese vermiyorsa bir doktora danışın isterseniz
asz Meyroo ismine tepki vermemesi normal ama sese tepki vermiyorsa tabii ki doktora götürün.oğlum ismine 9 aylıktı baktığındaı.
zeyzey77 mom54546 1 ay 15 günlük bebeğin daha doğduğundan haberi yok ismine nasıl tepki versin şaka mısın 😂😂😂
Meyroo mucizelerin_annesi yani ses olduğunda dönüp bakıyor ama ismiyle veya başka türlü cagirdigimizda bakmiyor
mucizelerin_annesi Meyroo cnm daha küçük 8. Ay sonrası işimin önemini anliyo bebekler kendisini severken ismini daha fazla kullan birşey yoktur kuzucukda😍❤️
ikimeyvemm Meyroo normaldir cnm endişelenmene gerek yok bnce bnim oğlum bir yaş bir aylik yeni yeni tepki veriyo 🐥
zeyzey77 Fun 😂😂😂bende öyle 😄😄bir de hala tepki vermiyor diyor sanki 1 yaşında çocuktan bahsediyor 😂😂😂
Birkizbiroglan Meyroo bol bol ismi ile hitap ediyor musunuz ? Aşkım bebeğim yerine sürekli ismi ile çağırmalisiniz. Bu aylarda daha çok yüklenin karşılığını alırsınız. Birde tv izliyorsa TV kapatmalısınız.
GoGirl Meyroo ismiyle hitap edin ve dogru yerlerde seslenin devamli seslenince duyarsızlıkta oluyor endiselenmek icin erken
GoGirl mom54546 tamamdir yanlis yazmissin onu bilmiyorum 1 yaşta bekleniyor diye biliyorum ama doktorlar daha ii bilir cocuk pskiyatrisine danistiniz mi