Benim bebeğim de 2 ay 12 günlük ve birebir aynı durumları yaşıyoruz özellikle akşam saatlerin de emmiyor mecburen biberonla ya süt ya da mama veriyorum ve gündüz uykuları en fazla 30 dk uyku döngüsünde uyanıyor bugün dürtme tekniğine başladım henüz başarılı olamadık ama hergün deneyeceğim 28. Dk da ben uyandırıp yeniden piş piş leyerek uyutmaya çalışıyorum ayrıca bebeğim kolik . İsterseniz sizde bir deneyin