Asliberen Selam kızlar yarın bebeğimle araba seyahati yapacağım ama biraz tedirginim çok sıcak arabada klima yla nasıl gideceğim açsam bı dert acmasam sıcak. Birde arabada bebek koltuğu yok. Akıl verin pleaseee
Saitkereminannesi Asliberen pusetiniz varsa rahat olur arka koltuğun bi tarafını da ona uygun ayarlarsınız klimayı açıp üzerine müslin tarzı ince birşey örtersin sıcakta sizde rahat edemezsiniz oda etmez
Zumra_ Zumra_ klima için camlara verirsiniz havayı yine serinletir içeriyi 4.5 aylık puset kullanıyorsunuzdur muhtemelen çok sıkıntı çıkaracağını sanmiyorum eger huysuz bir bebek değilse kucak istemiyorsa sürekli karnı doysun altı temiz olsun uyur gider
Asliberen 2lokummannesiii 4.5 aylık alamadım henüz koltuk. Zaten arabada uyuyarak gidiyor arabayı seviyor diye teselli ediyorum kendimi