Blackforrest gamzelikizim bizimkinin de kolu kızardı ve şişti. Hiç bişe yapmadım😅 geçmesini bekliyorum
ikizerkekannesi gamzelikizim 18 aylık aşıda hemşire söylemişti kızarıp şişebilir diye benim ikizlerde olmadı ama olursa kolanyalı oamuk koy demişti
gamzelikizim ikizerkekannesi hic oyle bisey demedi simdi doktor bepanthol surebilirsin dedi sabaha hafiflemezse pamukla kolonya koyucam zaten hava sicak cocuk sucuk gibi oldu boyle durumlarda cok geriliyorum