Bohembi SeLam.bebeğinizin kaç aylık olduğunu ve gece uykusuna yatarken nasıl giydirdiğinizi rica edicem.Benim miniğim 3aylık.kısa kollu yatırmaya gönlüm razı olmuyor ,uyuyanın üüstüne kar yapar lafı yüzünden ama 2gün kafasını ıslatacak kadar terlio @
Ozgeruya Bohembi 11 aylığız zıbın ve altına pijama olarak yatıyor ama temmuz dogumluyuz yeni dogdugundada zibinlaydi hep
Anne80 Bohembi normaldrsortlu kısa kollu tulumla yatırıyorum artık cocuk sıcaktan uyuyamaz oldu klimalı odada kısa kol ayaksız. İnce pi tayt giydiriyor pijama ya da kapı açık klima çalısır şekilde uyutuyorum
Lindamom Bohembi sıcak memlekette yaşıyoruz tek kat zıbınla yatıyor . Ocak doğumlu ve biz doğduğu zaman acemilik hep ince giydirmişiz sıcaklarında hemen isilik olur . Klima varsa ince bir şortta giydiririm
AysunKerem Anne80 5 aylık bebeğim var bende sadece zıbınla yatırıyorum üstünü kesinlikle örttürmez Denizli’de yaşıyoruz. İnanılmaz sıcak geceleri su gibi terliyor 2-3 kere üstünü değiştiriyorum ya da sırtına bez koyuyorum oğlum da sıcaktan mı sürekli uyanmaya başladı saat başı. Yatak odasına klima almayı düşünüyorum ama cesaret edemedim gece modunda çalıştırıp 24 derecede hasta olmaz değil mi siz nasıl yapıyorsunuz
Dilos01 Zıbın ve şortla yatıyor bazen banyo yaptırırsam pijama giydiriyorum altına kalktıktan kalktığa da üstünü ben kapatıyorum normalde aciyor hep kızım üstünü uyurken 8 bucuk aylık
Noooname Ozgeruya benim de oğlum 11 aylık,ist da yaşıyorum, bu zamana kadar uyku tulumuyla yatırdım hep, yatakta çok dönüyor, tulum rahat oluyordu. Bnde müslin örtüyorum ama dönünce dolanıyor müsline uyanıyor yazlık uyku tulumu almak şart oldu
Mom0911 Bohembi 17 AYLIK kısa kol zıbın giydiriyorum bu aralar çok sıcak olduğu için🥴 sıcak olmadığı zamanlar uzun kollu zıbınla uyuyordu
Gamzeburkan Bohembi bence hangi şehirde yaşadığı da önemli bunun icin Ankara hala tam anlamıyla ısınmadı mesela ben ince uzun kollu ve ince bir alt giydiriyorum. 1 yaşında
simgesell İzmirdeyiz . 23 günlük bebeğim zibinla uyuyor sadece üstünde müslin örtü var hava aşırı sıcak klima da çalıştırmıyoruz terlemekten zayıfladım bütün doğum kilom gitti
pasaninn_annesi Bohembi 17 günlük kizim var uc dort gündür sadece ziibinla yatiriyorum oglumda atlet ve sortla oglum 2.5 yasinda bazen sadece atletle yatiyo altinda gece yataginii islatmasin diye bez oluyir
Anne80 AysunKerem canım salonda 26 derecede en kısık fan da kapı açık yatıyoruz klima bizim 24binlik 26 derece de soğutuyor banyo sonrası ince olan uzun kol ve pijaöasını giydirip öyle yatırıyorum uyandık a da üzerine ince Bi pazen battaniyesi var onu örtüyorum şu ana kadar hasta vs olmadı çok şükür sıcaktan uyuyamıyordu şimdi yatak odasına küçük Bi klima alacaz klimanın fanıda yukarıya sabitliyorum yani kızıma gelmiyor hiç
AysunKerem Anne80 çok teşekkür ederim ☺️. Biz 1 haftadır salonda klima da yatıyorduk. 18000 lik bizimki de 27 derecede gece modunda kapı açık şeklinde dediğiniz gibi Allah’a şükür hasta olmadı sık uyanmaları da azaldı. Yatak odasına klima aldık. Bugün montajı yapıldı. Artık rahatça yatarız. Sizde eğer alabiliyorsanız alın büyük konfor oldu bize