merveirmakkkk Tubasel24 Evet bizde de olmuştu kendinizi korkutmayın insan tecrübesiz olunca herşeyden korkuyor bende aynı durumdayım 😊
merveirmakkkk Tubasel24 reflü yatağı da kullanıyorsanız geceleri de içiniz rahat olsun kusarsa vs diye
Sanemim Tubasel24 benimki 8 aylık hala kustugunda burnundan süt geliyor .Çok normal canım hiç endişelenme 🌸
Sanemim Tubasel24 ☺️kız benimde ilk .Olsun annesi olacak o kadar çok normal bi durum bu her bebekte olur .Sende alışırsın zamanla .🧚♀️
zeyzey77 Tubasel24 ağız ve burun arasında boşluk var çok fazla kusunca burnundan gelmesi normal ama reflü olabilir fışkırır tarzda mi kusuyor ağzında kötü bir koku var mı
Gulenes Tubasel24 benim 3 ayliktk o kadar cok emzirmisim ki burnundan agzindan kuştu hemde çok fazla doktora gittim doktor çok yedirmissin dedi korkma yani fazla yedirme gazını çıkar birşey olmaz gazi çıktıktan sonra yatır yoksa kusarsa kendini şey yapamaz