Bence vermelisin mama canım,ilerleyen aylarda diş,yürüme dönemi derken kilo alımı iyice yavaşlayacak bu aylarda ne kadar beslenirse kâr.Ben de kızıma mama meme gidiyorum günde 2 kere ya da 3 kere veriyorum mama içim rahat ediyor en azından.Ama biberonu uykuluyken vermeni hatta mümkünse hiç vermemeni tavsiye ederim o iş biraz tehlike çünkü meme reddi açısından.Onun dışında ne zararı olacak ki günde bir iki kereden mama da zehir değil sonuçta önemli olan sağlıklı gelişimleri