Poncikannesii Benimde öyle ilk çocuğum ve sağlık problemi olacağına zayıf olmasını tercih ederim dediğiniz gibi. Ben kızımın yaşındayken 18 kiloymuşum. Kızım 1 yaşında şuan, benim kadar olmasa da o da iri ve doktorları sürekli binbir türlü test istiyor, keşke zayıf olsa diyorum bunu asla takıntı yapmazdım çünkü kilo bizde nasıl problemse bebeklerde de problem, övünülecek birşey değil zaten çok sağlıklı beslenen bir bebek aşırı kilolu olmaz normal sınırları içersinde olur eğer başka sağlık sorunu yoksa, yine aynı şeyi söylerse size ona bunu söyleyin. Hiç kafanıza da takmayın