Ezocelik ay kendimi gördüm resmen. Bide bende sütlü tatlı yerken şerbetli şerbetli yerken çikolatalı çikolatalı yerken meyveli derken ayninayni bir sürü tatlı istiyordu canım benimde uzun sürdü bu kriz dönemi ama sonra hafifledi şuanda bebeğim 1yasinda bir kaç aydır daha sakinim hafta 1 falan idare edecek duruma geldim canim yine istiyor ama dayanabiliyorum 3 günde bir kahvaltilikk çikolata kavanozu almıyorum en azından 😆 işin sırrı benim için çok su icmekte oldu sanırım.