4 ay 25 gunluk kizim var aksam uykusuna 7-8 arasi geciyor desteksiz uyur yatagina yatiriyorum emzigini veriyorum muzigini aciyorum uyur ama o saatten sonra o kadar cok kalkiyor ki 30dk bazen saatte bir uyaniyor emzigini veriyorum biraz bekliyorum basinda uyuyor sonra yarım saat sonra yine iki saatte bir de mama istiyor onu icip uyuyor emmiyor zaten ama ben cok yoruldum sabaha kadar mahvoluyorum ne guzel desteksiz uyuyor dedik ama o kadar kalkiyo ki ne uyudugumdan bir sey anliyorum ne onu yatirdiktan sonra geçirdiğim zamandan bir çözümü olan var mı 🤦