JackDaniels aralıklı oruç yapıp kilo vermiş birine sormak istiyorum,cvp larsanız sevinirim.
12.00-20.00 arası her şeyinden kontrollü yedim derken nasıl yani?
ben 12.00 de kahvaltı yapıyorum.her şey var.yumurta,peynir,zeytin,domates,salatalık,yeşillik ve bazen de meyve(1kayısı,3-5 kiraz ya da çilek),ekmek yok.
15.00. -16.00 da ara yapıyorum.sade kahve yanına hurma ve leblebi yiyorum.çikolata bile yemedim.
akşam da 20.00-20.30 da ne yemek yaptıysam.sebze yemeği salata ya da protein cinsinden bir yemek ve salata.
bana çok yiyorsun diyorlar.yani daha az yesem sürekli atıştırırım kendimi biliyorum.
analmadım nasıl olmalı?