Mirosunannesi daha 1 ay once 1 doldu 1 de dis cekimi yaptirdim ayni anda bende kalp rahatsizligi oldugu icin kalp ve dis doktorum 1 hafta oncesinden emziren anneler icin antibiyotik verdiler onu kullanmaya basladim hatta işlemin yapilcagi gun islemden 1 saat once 2 tane antibiyotik islemden 6 saat sonra 1 tane daha antibiyotik icirttiler tabi bu bende kalp rahatsizligindan oturu dis doktorum agzindaki uyusukluk gecene kadar emzirme dedi disciden cikar cikmaz kizimin doktoruna yazdim boyle boyle diye emzirebilirsinjz bir sorun olmaz zaten emziren anne antibiyotigide vermisler bir sorun olmaz demisti islemden 1-1.5 saat sonra emzirmistim ben kizimi zaten ek gida yedigi icin daha rahattim oyuzden bi 3-4 gun tabi agzimda bir farklilik olustugu icin cok zorlandim 1-2 gun korkudan dislerimj fircalayamadim ama en fazla 3 gun zorlanmisimdir sonrasinda alistim agrin olursa parol icebilirsin demisti doktorlarim o sekilde daha rahat atlattim gecmis olsun sizede simdiden