Kızlar bebeğim 4 aylık oldu sürekli uyurken kontrol ediyorum nefes alıyor mu diye.ilk 3 ay bu kadar düşkün değildim şimdi uyuyunca bile özlüyorum sürekli ya bişe olursa ya hastalanırsa diye aklım cıkıyor sizde durumlar ne bu ruh halimi yaşayan var mı?şu an uyuyor uyansa da sarılsam diye bekliyorum