Rabiamhmt bende 36. Haftamda doğurdum bebeğim 2500 kg doğdu. Hastanede direkt mamaya başladılar sütüm hemen gelmeyince sütüm gelince 5. Günde ben mamayı bıraktım bebeğim sarılık oldu oysaki çişini de kakasınıda yapıyordu. Ve zayıfladı biraz mamayı bırakınca. Siz 20 günde doktora gittiniz mi hiç doktorların yorumu önemli. Birde aç kalan bebek ilk günlerde sarılık oluyor sarılık olmadıysanız doyuyordur büyük ihtimalle bizimki doymamıl oldu sarılık diğer günler mamayı da verince azaldı sarılık değeri