Sivil4306 bende hiç istemiyordum sallamak. Çevremdeki herkes sallama alışır kucağa alışır pişpişe alışır diye diye beni sinir etti. Zaten bunlara alışmadan büyümesi için sakin bir çocuk olması lazım. Bir de çocuğu tek başına büyütmen gerekiyor. Sen sallamıyorsun kocan sallıyor annen sallıyor bilmem ne sallıyor bu defa çocuk sallanmadan uyumak istemiyor. Ya da çok ağlıyor sallıyorsun sadece sallayınca duruyor mecbur sallıyorsun. Ya da kucak aynı şekilde , pişpiş vs. Çocuğum nede duruyorsa onu yapıyorum. Elbet birşeye alışıyor alışacak mecbur. Benimki de 50 günlük gündüz hiç uyumuyor sizinki gibi ayakta uyuyor gibi yatağa koydum mu gözler fal taşı. Kendi kendine dursa, uyumasın önemli değil. Ama kendi kendine de durmuyor ağlıyor. Pişpişte gözler kapalı. Telefon ateş gibi oluyor kapatayım diyorum hemen gözlerini açıyor.