Sareee11 memede kalmak istemesi genelde gazı olduğunda ve size bağlı kalmak istediğinde oluyor ilk ay çok fazla emmesi normal ben bebeğim gogsumdeyken gidiyordum klozete dusunun ikinci yine öyle. Ama eğer gaz problemi yasiyorsaniz 2 saatte bir beslemenizi oneririm yoksa diger turlu fazla gazlanıyor