senamiray Kızlar önce premium care kullanıyorduk onda çizgi vardı mavi oluyordu dolduğunda şimdi aktif bebeğe geçtim bununki nasıl oluyor anlamadım noktalar.var alt alta nasıl anlaşılıyor dolduğu kullananlar yazarsa sevinirim
Alyameltem senamiray mor noktalar bende hiç renk değiştirmedi zaten aktif bebekten hiç memnun kalmadım premium care külot ve cırtlı alıyorum daha yumuşak ve daha rahat emici diğerinden hep taştı aktif bebek almam bir de kalıp olarak çok farklılar birbirinden
Morusevenanne senamiray aktifi ben de sevmedim çok şişiyor çiş yapınca belki bu iyi bişey belki ama ben sevemedim
Nrgs senamiray yoo ben memnunum aslında, gece premium gündüz aktif kullanıyorum tabi bir premium olamaz ama gündüz için yeterli geliyor bana
Alyameltem senamiray aktif bebek daha beter taşar o zaman premium care külot bezini deneyin hiç taşma yaşamadım sulu kakada bile