balpetegimmmm Kızlar damlanın içindeki kağıdı kaybettim elinde olan bilgi verebilir mi ? Şişe açıldıktan kaç gün sonra damla tüketilmeli ?
cilekk_receli10 balpetegimmmm bizim ki damla değil de şurup doktorumuz bitene kadar kullana bileceğimizi söyledi
Nursma papatyasevdalisiii maalesef öyle ☺️ keşke böyle şeyler daha uzun kullanılacak şekilde yapılsa 🙈