Pinarmete mehaba, evet gayet normal annesi. Şuan gece gündüz ayrımı yapamıyor malesef,zamanla oturacak düzeni. Ha dört dörtlük olur mu bilemeyiz 😄 her istediğinde bol.bol emzirin maşallah zaten kakası,çiş miktarında iyi. Allah hayırlı uzun ömürler versin