GiybetReis Kızlar yardım kızımın ikinci ay aşı yeri iltihap toplamış ve şimdi patladı iltihap akmaya başladı kızım şu an dört aylık iki ay önce olan bir aşı bu hiç bildiğim bir şey değil o yüzden çok panikledim ne yapmam gerek [url=https://resimyukle.link/i/mBmdw][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/mBmdw.jpg[/img][/url]
Mervenis GiybetReis kuzucum çok normal aşınin tuttugunu gosterir uzun bir süre böyle olacak sonra geçecek sakin elleyip mudahale etme 🥰
nneslihan GiybetReis endişelenmeyin hiç, normal böyle olması,ç. Aşının tuttuğunu gösteriyormuş aşıyı vuran hemşire bize söylemişti ama üstünden 1.5-2 ay geçince endişelenmiştim bende, doktorumuz normal demişti
Vildan2334 GiybetReis korkmayin gayet normal ilerleyen aylarda hatta tekrarlayabiliyormus suyla temas etmeyin bide asi vurulurken hemsireler keske bilgilendirseydi sizi panik olmazdiniz en azindan cok kızıyorum boyle saglik ocaklarina..
ipekkizimm GiybetReis cok normal sıkmayın kendi kendine boşalsın. İçi sonrasinda boş kalacak kendi kendine kapanacak😊
GiybetReis Mervenis nneslihan Vildan2334 ipekkizimm Yasemin38 [silindi] BalarisiYusra Minik1anne 2yavru1anaaa Serapveminikleri ya kızlar çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız. Bir an panik olmuştum 🌸
[silindi] Normal olduğu gibi bi baktığınız da akıntının sonunda çukur da görebilirsiniz aşınız tutmuş demektir 😀
BalarisiYusra GiybetReis aşı tutmuş kendiliğinden geçiyor bizim de aynı bu resimdeki gibiydi şimdi sadece aşı izi yeri belli geçiyor zamanla patlatmayın ellemeyin yeter
Minik1anne GiybetReis korkma annesi gayet normal aşınızın tuttuğunu gösteriyor sonradan iltihap akacak iyileşecek inşaAllah
Yagmur_arda_mom GiybetReis biZimki de böyle oldu şişti şişti daha da fena hale geldi ama hiç dokunmadık. Şimdi iZ kaldı sadece 1 yaşında
Eylusunannesiii GiybetReis ne guzel iste aşısı tutmus☺️ kizim 5 bucuk aylik hala iltihaplanma olmadi 😂 hafif sivilce gbi
Zeyzey2019_ GiybetReis verem aşısı yeri. Hiçbirşey yapmayın, normal bir durum. Sadece akan yeri temiz bir bezle silin yeterli olacaktır. Bir süre bu şekilde akacak, kabuk tutacak. Sonra tamamen kuruyacak.
sonsuzmutlulukkk GiybetReis bizim 7 aylık olana kadar öyle oldu sonra kendiliğinden düzelir doktor normal demişti