Seyma005 İki gün önce grip oldum, Grip olup aşı olanlar var mı yada bir etkisi olup olmadığını duyan?
Woody Seyma005 ben de aynı durumdayım. İptal edecegim. Bildiğim kadarıyla hiçbir aşı hastayken yapılmaz
Mom622626 Seyma005 bence bekle, bu durumu yaşayan bir tanıdığım var baya etkilenmişti, grip ve aşı ağır gelir. Bende bugün yaptırdım ikinci dozu baya ağır geçiyor.
Seyma005 Woody iyileşince yaptırırız ama bir dönem corona olanlar 6 ay aşı olmasın falan gibi söylentiler vardı ya grip içinde geçerli mi acaba öyle bişey
Seyma005 GoGirl geçmesini beklerim de corona olanlar 6 ay aşı olmasın deniyordu ya onun gibi bir şey var mıdır acaba?
Pikabu Seyma005 onun sebebi şu, corona olanlar zaten antikor üretmiş oluyor vücutları. O yüzden aşı olmalarına gerek olmuyor e aşı da zaten sınırlı miktarda var o yüzden hastalığı geçirenlere yapmıyorlar . Griple alakası yok
DBaybars Seyma005 Hayır değil. Korona geçirenlerin vücutta zaten antikor oluştuğu için öyle bir kısıtlama var
Woody Seyma005 6 ay aşı olmasın deme sebepleri sınırlı sayıda ası olması. Geçirenler zaten antikorlu diyr
Pikabu Gripseniz bağışıklığınız düşüktür iyileşip öyle olun, bağışıklığınız düşükken yan etkileri daha çok yaşanıyormuş . Grip mevsimi geçmedi ya🙄