Kızlar,bana bir iş teklifi geldi.Açıkçası hiç istemiyorum.Ama eşimin de maaşı az bu devirde geçinmek malum mesele.Bebeğim 9,5 aylık.Onu bırakıp işe gitmek hiç içime sinmiyor.Annem öğretmen tüm yazı annem bakıcak ondan sonra da bilmiyoruz ne yapalım doğrusu.Dadıya pek güvenmiyorum.Kayınvalidem de 1yaşı olsun kreşe ver diyor tabi mümkünsüz.Amma en önemlisi kızımla bir birimize çok bağlıyız.Eğer çalışırsam benden soğur,günün çoğu kısmı görmez diye istemez beni diye düşünüyorum😕😕Ama anlarsınız işte geçinmek zor iş te olunca kala kaldım…