Annekizz Benim kızım 4ay 23 günlük 2 saatte bir bez değişiyoruz sürekli çişini yapıyor ve dolup şişiyor bez 💁🏻♀️ Hatta bazen saatte bir bile değişiyorum 💁🏻♀️ Normalmidir yoksa bezden dolayımı anlamadım 💁🏻♀️
1lina1anne Annekizz hanhi bezi kullaniyorsunuz 2 saat cok az geldi bana yani bi zaman kisitlamasi uoktur bezde bazen degistirdiginiz an yaparlar kaka cis ama 2 saatte bir cokmu ne tam bilemedim bezlede alakali olabilir mwsela prima cok dinç duruyor turco iki kere isesin sallaniyor
Ylcmelis Annekizz Normal bence bizimkisidr öyleydi hatta bazen yarım saat bile sürmezdi bi bez ama çiş değl bok doldururdu annda 😂😂😂
gocebebirbayan Annekizz bizim ki pek yapmıyor bez tertemiz hep. Ama içim rahat etmiyor en geç 4 saate bir değiştiriyorum 😊 günde 1 saat kadar da bez takmadan pijama giydirip havalandırıyorum popişini😊
senamiray Annekizz sleppy anında doluyor prima baya gidiyor sleppy kullanırken günde beş bez kirletirdik primaya geçtik üç bez anca doluyor emiş güzel
_alparslanm A101 sofia Efsane bir bez ya kullanıyorum çok memnunum prima gibi aynı bu daha yumuşak yapılı tavsiye ederim 😍
Annekizz Yakamoz__00 Öyle bi şansım yok gece sabaha kadar duruyor ama bez heralde 1 kilo gelir 😂 Çok çiş yapıyor 😁
Deletedmom_29 Annekizz günde kaç bez gidiyor merak ettim :) ben o zamanlar 7 bez ortalama değiştiriyordum