momyshark1 Kızlar neden olmuş olabilir acaba sadece boynunda var alerjik birşey olsa tüm vücudun da olmazmı isilik gibi birsey olabilirmi acaba https://imgyukle.com/i/jEb61v https://imgyukle.com/i/jEb9wx https://imgyukle.com/i/jEb4a0
Bebegimm1 momyshark1 bnde beklim bugun bnm oglumdada oldu smdi azaldi bir de aşırı terliyor her gun banyo yaptiriyorum
Mom0911 momyshark1 benim oğlumda da aynısı oluyor şuan , Ya ısılık gibi sanki her gün 2 kereden banyo yaptırıyorum , havalar çok sıcak olunca böyle olmaya başladı . Hafif giydiriyorum ama yine de çok terliyor yapış yapış 🥵
Shrayz momyshark1 bencede sıcaktan olmuş duş aldırın hergün çok kalın giydirmeyin bence Allah şifa versin inşallah
momyshark1 ikibabybirmom biraz kalın giydiriyor hava bir ısınıyor bir soğuyor gün içinde bende oyuzden olabilirmi diye düşünüyorum
ikibabybirmom momyshark1 olabilir canım biz büyükler bile hatta ben bugün sıcaktan terledim boynumun altı aynı bu şekilde isilik olmuş onlarda terliyor bunaliyorlar
Alminamom momyshark1 1 buçuk aydır bu durumu yaşıyoruz ve çok daha kötü sizinkinden kaç doktora götürdüm bugün yine götürdüm enfeksiyon kapmış iltihap akıyo du sıcaktan diyip geçmeyin başka ilaçlar veriyo lar bugün şampuan duş jeli nemlendirici kortizonlu krem damla birsuru şey verdi bide deterjan degistirdik inşallah ise yarar bebişiniz iyi olur biran önce inşallah
momyshark1 Alminamom peki birşey sormak istiyorum size henüz geçmedi birde dediğiniz gibi içleri beyazlaşmaya başladı. Sizinki neden olmuş acaba ve ilaçlarla düzeldimi
macakizi Benim de 3 buçuk aylık bebeğimin boyun kısmında vardı her gün yıkadım, su ile bir de şampuanı ile o kısmı yumuşak şekilde ovaladım. Duş sonrasında da iyice kurulayıp sudocrem sürdüm şimdi geçti çok şükür. Siz de deneyin sudoyu 👌🏻
Alminamom momyshark1 yeni verdiği ilaç şampuan duş jeli nemlendirici çok iyi geldi geçti şükür çok az kaldı kızımın yanık gibiydi canım bu resim çok çok iyi kalırdı yanında cok geçmiş sizede inşallah biran önce geçer sizinde
Leman01 momyshark1 isilik sıcaktan oluyor maalesef benimde oğlum şu an aynı şekilde sürekli banyo yaptırıyorum. Artık bebe pudrasıda sürüyorlar ama ben sürmedim sık sık duş aldırdım hava sıcak zaten