elfozyil Mom622626 bende ilk yarım saatte olmuştu sonra geçti Hatta eşimde hayatım psikolojik diyordu 😀 ama öyle değildi tabii baş dönmesi ağrı oldu geçti hemencecik
Mom622626 elfozyil yaa 🙄 bende yarım saat sonra başladı hala dönüyor ayağı kalkamıyorum. Hangi aşıyı oldunuz?
GiybetReis Mom622626 bende aşı sonrası çok halsizlenmiştim. Hemen uyudum 30 dk felan iyi geldi. Belkide sıcaktandır halsizlik diye düşündüm sonra.