Merhaba arkadaşlar.
17 aylık kızım var. Troidi yüksek çıktı endokrin bölümüne randevu almaya çalışıyorum. Doktorumuz yönlendirdi artık yükselmeye başladı ama ilaç verilmeyebilir takipte kalacak dedi. Bende ilaç kullanıyorm troid yüksekliğinden. Hamileliğim boyuncada hiç bırakmadım kullandım. Bu durumu yaşayan varmı acaba, değer kaç olunca ilaç verirler. Yada deneyip faydalandığınız doğal tarifleriniz varmıdır.