Selam kızlar ben yeni bir eve taşınıyorum Ocak fırın hepsi eski olanlardan set üstü değil fırınım da küçük borcam felan hiç sığmıyor😒bizde almayı düşünüyoruz aceba nasıl bişey almalıyım tehlikeli patlayanlar felan varmış siyahlar çok toz oluyormuş beyazı da ben istemiyorum gri de temizliği zor oluyor 😒nasıl bişey almalıyım ne marka kullanıyorsunuz hangi renk memnunmusunuz yardımcı olursanız sevinirim🥰