Merhaba kızlar… oğlum 2 aylık ve ikimizde ceyranda kalıp üşüttük:(( oğlum sürekli kusuyor ateşi çıkmadı dünden beri ama emiyor kusuyor hep bende acili limonlu corba ictim ıhlamur iciyorum.. oglum için yapabileceğim birsey varmi yardımcı olurmusunuz önerileriniz neler :(((