Herkese slmlar öncelikle
bebeğim şuan 5 aylık ve doğduğundan beri huysuz ağlak kolik çekmediğim eziyet denemediğim damla kalmadı devlet doktoruna da gittim özelede ama bütün şikayetleri söylememe rağmen teşhis koyamadılar. Kilo alımı 3 ayından sonra durmuştu ve kaşık maması önerilmişti Bende birazcık deniyim dedim ki o da ne çocuk kıpkırmızı oldu aylardır şüphelendiğim ama doktorlar kakasında kan yok diyip yollamışlardı. En sonunda daha fazla dayanamayıp alıp alerji doktoruna gittim test yapıldı ve bebeğinin inek sütüne alerjisi olduğu çıktı ve geçen bütün aylar gözümün önüne geldi yıkıldim o kadar canı yaniyomuski meğer şimdi diyete başladım kan tahlili sonuçlarını çıkmasını bekliyoruz çok şükür eskisinden iyi
Demem o ki biz anneler çocuklarımızı herkesten iyi biliriz onları iyi gözlemleyin sizde o da iyi olsun 🙏😇