Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. Benim de oğlum yedi aylık ilaç içiremiyorum biberon turuyorsa biberonda ilacı suya karıştırıp verebilirsiniz . Ya da oyuncak verip eline ağzına götürdüğümde o arada çay kaşığı ile akıtıyorum bazen genzine kaçıyor ama başka türlü olmuyor. Acil şifalar dilerim