saatte bir emziriyodm hic 3 saati falan buldurmadm ilk 2 3 hafta uykuusuzluktan gozlerm sismisti ama uyuyamiyodm emzirmeyi unutur uykuya dalarm diye. sende surekli emzir bnce canim hem sütün artar hemde bebeşine iyi olur. sarilik yoksa bile olmamasi acisindan da iyi gelir daha cokk kucuk cnku dikkat etmezsen olabilir. bn emzirmeme ragmen sarilik oldu cok sukur hasteneelik olcak kadar olmadi ama oldu yani