Merhaba arkadaşlar 🌼 ben gibi doğuma girdiği kiloda takılı kalan varmı, hiç gram eksilme yok 3 lt su içiyorum mutlaka karbonhidratı kestim, hareket evde hiç durmuyorum oturup TV keyfim hiç yok, tatlı ihtiyacımı kuru Meyvelerden gidermeye çalışıyorum ama doğuma girdiğim kilodan doğum dan sonra hiç düşme olmadı tam tersi ödemden balık gibi oldum nasıl gider bu kilolar bayram sonrası kardeşimin nişanı var napcam bilmiyom ödem söktürücü bildiğiniz yöntemler neler emziriyorum bu arada